joi, 6 septembrie 2012

Bilete de avion !

            Planuiam de mult un sejur cu familia la Istambul. Imi doream sa vad vechiul Constantinopol, orasul aflat pe doua continente, cu o istorie de povestit si la nepoti, cu impresionante peisaje si nemaipomenite edificii. Zis si facut dar, acum mai era problema calatoriei.
             Atunci am gasit pe net un site care m-a ajutat si unde am descoperit cele mai bune oferte si promotii pentru bilete de avion. Acestea erau si pentru companii LowCost dar si pentru companii aeriene de linie. Totodata aici gasiti si bilete de avion spre alte destinatii cum ar fi: Italia (Roma, Milano), Spania (Madrid, Barcelona), Ungaria, Olanda, Franta, Germania, Anglia si altele. Plecarile sunt atat din Bucuresti dar si din Timisoara daca iti este mai aproape si mai convenabil. Toate sunt la cele mai bune preturi si la cele mai bune oferte posibile. Daca eu am fost multumit, poti fi si tu si nu iti vei rata vacanta din motive de rezervari !
              Vacanta de vis este la indemana ta !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea !

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More