duminică, 21 aprilie 2013

Chestionare Auto !

             E greu cand iti doresti atat de mult ceva si nu reusesti sa obtii. Aveam nevoie de ajutor, de indrumare, de un sfat bun sau macar de un impuls pentru a mai incerca. Aveam eu incredere, dar vroiam sa ma verific si sa ma perfectionez.
             Pe internet am gasit eu niste chestionare auto dar erau diferite de ce se da la examenul auto, erau greoaie si incalcite. Asta pana cand am intrat pe e-drpciv.ro si totul mi s-a luminat. Aici gasesti totul si e foarte usor de retinut si de raspuns nu a mai fost nevoie sa deschid nici o carte dupa ce am gasit chestionare drpciv , asta datorita modului de invatare metodic si bine structurat. Ce te surprinde e faptul ca intrebarile sunt cele pe care le intalnesti chiar la examen. Ma bucur pentru ca acest site te obliga sa treci de doua ori prin mediul de invatare pana sa primeasca indicatorii la testari. Pe acest site cine doreste poate sa adauge o intrebare noua gasita la examen si care nu se afla inca aici.marea majoritate a intrebarilor sunt trimise de utilizatorii site-ului si sunt verificate si pe site-ul oficial .
             Asa ca va recomand acest site daca permisul de sofer e visul vostru actual. Pentru toti viitorii soferi site-ul e-drpciv.ro este ajutorul ideal.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea !

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More